Slimella FIT (short form)
fi-FI
119
238 EUR
Hei, meiltä löydät tietoa Slimella FIT -tuotteesta, joka on tarkoitettu painonpudottamiseen ja nopeuttamaan metabolia. Tuote sisältää erilaisia ainesosia, jotka ovat tarkoitettu auttamaan sinua menettämään painoa ja pitämään sitä menetetyssä tilassa.
Johdanto Slimella FIT -tuotteeseen
SLIMELLA FIT on elintarvikkeiden joukko, joka on tarkoitettu painonpudottamiseen ja nopeuttamaan metabolia. Tuote sisältää erilaisia ainesosia, jotka ovat tarkoitettu auttamaan sinua menettämään painoa ja pitämään sitä menetetyssä tilassa.
Tuote on tarkoitettu 18-vuotiaisiin ja tämän jälkeen. Ennen kuin alat käyttää tuotetta, lue tarkkaan käyttöohjeet ja varoituksia.
Indikaatiot käyttöön
- 18-vuotiaat ja tämän jälkeen
- Halukkaita menettää painoa ja nopeuttaa metabolia
- Halukkaita pitää painoa menetetyssä tilassa
Käyttöohjeet
- Käytä 2 kapselia päivässä, aamulla ja illalla
-
Ainesosien kuvaus ja vaikutukset
SLIMELLA FIT sisältää seuraavia ainesosia:
- Garcinia Cambogia: Auttaa menettämään painoa ja pitämään sitä menetetyssä tilassa
- Green Coffee: Auttaa nopeuttamaan metabolia ja menettämään painoa
- Yacon: Auttaa menettämään painoa ja pitämään sitä menetetyssä tilassa
- Acai: Auttaa nopeuttamaan metabolia ja menettämään painoa
- Wakame: Auttaa menettämään painoa ja pitämään sitä menetetyssä tilassa
- Chromium: Auttaa nopeuttamaan metabolia ja menettämään painoa
Kokemukset ja arvostelut
Hei, meiltä löydät tietoa Slimella FIT -tuotteesta, joka on tarkoitettu painonpudottamiseen ja nopeuttamaan metabolia. Tuote sisältää erilaisia ainesosia, jotka ovat tarkoitettu auttamaan sinua menettämään painoa ja pitämään sitä menetetyssä tilassa.
Sivuvaikutukset ja etuudet
SLIMELLA FIT voi aiheuttaa seuraavia sivuvaikutuksia:
- Mahdollinen unettomuus
- Mahdollinen pahoinvointi
- Mahdollinen ripuli
Puolestaan etuina ovat:
- Painonpudottaminen
- Nopeutunut metabolia
- Pitkäaikainen painon pidättäminen
Vaara ja varoituksia
SLIMELLA FIT on tarkoitettu vain terveille aikuisille. Ennen kuin alat käyttää tuotetta, lue tarkkaan käyttöohjeet ja varoituksia. Jos sinulla on terveydentilansa syytä olla huolissasi, ota yhteys lääkäriin ennen kuin alat käyttää tuotetta.
Säilytys ja käyttöohjeet
SLIMELLA FIT tulee säilyttää kuivassa ja kylmässä tilassa. Käytä tuotetta vain neuvotelluissa määrinä ja ajoissa. Jos sinulla on terveydentilansa syytä olla huolissasi, ota yhteys lääkäriin ennen kuin alat käyttää tuotetta.
Arvostelut ja kokemukset
Tuote on tarkoitettu 18-vuotiaisiin ja tämän jälkeen. Ennen kuin alat käyttää tuotetta, lue tarkkaan käyttöohjeet ja varoituksia.
Arviot ja kokemukset
SLIMELLA FIT on ollut erittäin hyödyllinen minulle. Olen menettänyt 10 kiloa viimeisen kuukauden aikana ja olen tyytyväinen tuotteen vaikutukseen.
Toinen asiakas on sanonut: "SLIMELLA FIT on ollut hyödyllinen minulle. Olen menettänyt 5 kiloa viimeisen kuukauden aikana ja olen tyytyväinen tuotteen vaikutukseen."
SLIMELLA FIT (lyhyt formaatti) - totuus tai vitsi
SLIMELLA FIT on elintarvikkeiden joukko, joka on tarkoitettu painonpudottamiseen ja nopeuttamaan metabolia. Tuote sisältää erilaisia ainesosia, jotka ovat tarkoitettu auttamaan sinua menettämään painoa ja pitämään sitä menetetyssä tilassa.
Totuus tai vitsi
SLIMELLA FIT on totta. Tuote on ollut hyödyllinen minulle ja muille asiakkaille. Tuote sisältää erilaisia ainesosia, jotka ovat tarkoitettu auttamaan sinua menettämään painoa ja pitämään sitä menetetyssä tilassa.
SLIMELLA FIT (lyhyt formaatti) - vaara ja varoituksia
SLIMELLA FIT on tarkoitettu vain terveille aikuisille. Ennen kuin alat käyttää tuotetta, lue tarkkaan käyttöohjeet ja varoituksia. Jos sinulla on terveydentilansa syytä olla huolissasi, ota yhteys lääkäriin ennen kuin alat käyttää tuotetta.
Vaara ja varoituksia
SLIMELLA FIT voi aiheuttaa seuraavia vaaroja:
- Mahdollinen unettomuus
- Mahdollinen pahoinvointi
- Mahdollinen ripuli
Puolestaan varoituksia ovat:
- Terveysvaarojen syytä
- Tuotteen käytön estäminen
- Tuotteen säilytys
SLIMELLA FIT (lyhyt formaatti) - säilytys ja käyttöohjeet
SLIMELLA FIT tulee säilyttää kuivassa ja kylmässä tilassa. Käytä tuotetta vain neuvotelluissa määrinä ja ajoissa. Jos sinulla on terveydentilansa syytä olla huolissasi, ota yhteys lääkäriin ennen kuin alat käyttää tuotetta.
SLIMELLA FIT (lyhyt formaatti)
Country: FI / Finland / Finnish
Similar
PowerShape - Eine Lösung für eine gesündere, schlankere Zukunft? Cardio Balance: Isang Mabisang Solusyon para sa Mga Taong May Mababang Pagtunaw ng Dugo Fit Graype: Noktal: Kaj je to, kako se uporablja, res ali laž, nevarnosti, recenzije, prednosti in neželene učinke Skinatrin: Prawda czy fałszywa? Skuteczna ochrona przed grzybem, ulga dla skóry